יום שישי, 28 באוקטובר 2011

שירות זה לא מילה גסה ARCOS

בכל מגוון הסכינים שלי יש לי גם 3 סכיני ARCOS אחת מהם סכין 250 מ"מ להב שיודעת לעבוד ולעבוד נפלה למשכב ואחת המסמרות המחזיקות את הבקליט פשוט נשברה.

פניתי לARCOS דרך הפיסבוק הם הפנו אותי לנסלי באשקלון חנות מדליקה ומרכז קולינרי מוביל בדרום.....תאמת שיש לי כמה קשרים ויכולתי לנסות לתקן או להחליף אבל ההחלטה היא לפנות ללא קומבינות וקשרים.....כמו שאומרים אצלנו אם יש קשרים לא צריך קומבינות.....

טוב אתם יודעים שאני בד"כ נותן מתכונים ולא נותן ביקורות על אביזרי מטבח.......................אבל השירות שקבלתי בנסלי וב - ARCOS היה פשוט מעולה....לקחו את הסכין וללא שאלות הורידו סכין מאותה הדגם מהמדף ואמרו תתחדש.

כמה מילים שלי על ARCOS .....יש לי סכינים טובות יותר....אבל ל - 90% מהאוכלוסייה זה הסכין האולטימטיבית.......סכין שף באיכות מצויינת ולדעתי הכי חשוב במחירים שווים לכל כיס.

למען הסר ספק.......זו לא פרסומת או כל דבר דומה לזה.....פשוט צריך לדעת להגיד תודה על שירות טוב.

תודה לנסלי ותודה ל- ARCOS.....שבת שלום


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה