יום רביעי, 5 באוקטובר 2011

פנקיק לילדים ויום הולדת לבלוג

לפני שנה בדיוק כשחברים ומשפחה כל הזמן שואלים איך מכינים את המתכון הזה....וכמה זמן להרתיח את המוצר השני....ישבתי והחלטתי להעלות את כל מה שאני מבשל בבית לעצמי ולאהובי על הכתב

בתחילה לקחתי דף ועט ושרבטתי כמה שמות מתכונים ואמרתי לעצמי שלפחות 50-60 מתכונים אוכל לשתף את כולם.....התיעצתי קצת  עם הבן הגדול (הוא הרבה יותר טכנולוגי ממני).....ואמרתי לעצמי שאם בעוד שנה יקראו את הבלוג 30 איש ביום אהיה מרוצה............היום שנה אחרי ו- 150,000 קוראים,  טוקבקים ותגובות בבלוג הבנתי שיותר מאוהבים לבשל את מה שאנחנו אוכלים בביתנו הקט והחמים בביתנו באשקלון....בית משפחת יפרח.

כשחשבתי על מספר המתכונים לא האמנתי שאכתוב היום את הפוסט ה-150.............רוצה להודות לכם על הכל ועל שיתף המתכונים והרעיונות הביתים שלכם................צרמלה ימשיך יכתוב וישתף אתכם במתכונים...תודה לכולכם

כי את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק מוכרחים להמשיך לבשל

הכנתי לילדים  פנקיק וזהו בד"כ המתכון הקבוע בבית כבר לא זוכר מהיכן העתקתי אותו...................משתנה בעיקר הרטבים או התוספות....

מצרכים

כוס וחצי קמח
100 גרם חמאה
שקית אבקת אפיה
חצי כפית מלח
כף סוכר
2 ביצים
כוס חלב
כפית תמצית וניל

לעסק....................מערבבים את כל המרכיבים היבשים.....ממיסים את החמאה ומכניסים את שאר החומרים.......מערבבים את כל המסה בעדינות ומשתדלים לא להגזים בערבוב זה הורס את המסה....................את כל המסה מניחים לנוח 30-40 דקות.......משמנים בחמאה מחבת ויוצקים על מחבת רותחת את המסה....אני משתמש ברינג לפנקיק שמוציא אותם יפים יותר.

כשהלמעלה מוכן ויבש עם בועות יפות...........הופכים לעוד כדקה......מיפל ותוספות כאוות נפשכם................אני הוספתי תערובת אגוזים וצימוקים עם מיפל

בתאבון.........תוסף לפיסבוק התווסף לבלוג...לייק ואתם מעודכנים

תודה לכולם וגמר חתימה טובה לכולכם



3 תגובות:

  1. משי כפרה עליק אנא יא אמנון !
    יש לך אחלה בלוג ואחלה מתכונים ואחלה תמונות ואחלה תוצאות. לא פלא שכ"כ הרבה אנשים אוהבים אותו, ואני בראש.
    מחזיקה אצבעות, גם ברגליים להצלחתך.
    נשיקות יא אח.
    נפגשים בסוכות.
    אריאלה

    השבמחק
  2. אנונימי6/10/11

    היי אמנון,
    אני נהנית לקרוא את המתכונים שלך ובעיקר את הסיפורים לפני.

    לעניין הפנקייק, מאז שחברה הכירה לי את הפנקייק עם קמח מלא תופח, אני עושה רק אותו (יותר בריא...)
    1 כוס קמח מלא תופח
    1 כוס חלב
    1-2 ביצים
    1 כף סוכר אני מחליפה בדבש/סילאן/אגבה
    ניתן להוסיף מעט טחינה גולמית
    לערבב את כל המרכיבים ובסוף להוסיף את הקמח
    לשים על מחבת (קניתי מחבת של נורדיק סמיילי)
    והופכים כאשר נהיה בועות שהתפוצצו.
    ביי
    סימה

    השבמחק
  3. תודה רבה סימה

    מבטיח לנסות.........חתימה טובה

    השבמחק