יום שישי, 9 באוגוסט 2013

2 טבעוני לשולחן 4

באהבתי החדשה מסעדת  עזיזה בכרם התימנים נחשפתי לקולינריה שאני מאד מעריך ומכבד גם כאוכל בשר.......הטבעונים.....אנשים עם חוש טעם מפותח אבל ללא בשר.......אתגר בשבילי כמי שלא חשב עד היום על מנות טבעוניות כמשהו ששווה לפתח את המוח בשבילו........ואני אומר לכם טעיתי ובגדול.......הכנתי 2 מנות לשולחן 4 ואני אשמח לפתח לטבעונים המקסימים עוד מנות אצלנו בעזיזה.....אולי גם אני יהפוך כזה מי יודע?

אז זה מה שרקחתי ואשמח לתגובותיכם

המנה הראשונה......חצאי ארטישוק צרובים.....קרם זעלוק.....המתכון כאן סלט של עגבניות שרי צלויות ושום כתוש בתיבול הכי ביתי פשוט וטעים.....למון מלח ופלפל........לכל הטוב הזה הוספתי צ'יפס בטטה ואספרגוס צרוב.





המנה השנייה........חצי בטטה שרופה בתנור רותח.....מלח ים ושמן זית.....קרם זעלוק ומעליו סלט שאנחנו קוראים לו סלט "אסולין".....עגבנייה ללא קליפה וללא גרעינים שום קצוץ דק ופלפל חריף.......אספרגוס צרוב ושרי שרוף במשרה שמן זית וחומץ בלסמי......כל זה עם הלחם המעולה......אני החלפתי היום את  הסטיק בחצי הבטטה.........אז 2 טבעוני לשולחן 4 בבקשה



תגובה 1:

  1. נורית17/8/13

    היי,
    שמחתי מאוד לקרוא על התפנית למתכונים צמחוניים.
    כל הכבוד !!!!

    השבמחק